Dynamická doba a potřeba moderní online komunikace na nových platformách, si po více než 13 letech vyžádala reflexi vizuálního stylu a redesign loga sítě českých center, kterého se ujalo Studio Najbrt.
„Novým silným komunikačním prvkem je symbol meandru s písmenem C v jeho středu. Tvar je inspirován původním symbolem spirály. Linku vycházející ze spirály nahradil volný prostor mezi dvěma řádky v názvu instituce a příslušného města pobočky.
Jednoznačným motivem práce na současném redesignu bylo zjednodušení a minimalizace používaných prvků, kterých v průběhu let přibývalo. Vyčištění nánosů a návrat k jádru potřeb prostřednictvím práce s výrazným symbolem a barvami přináší jasnou identifikaci, čitelnost a sebevědomí pro Česká centra s jejich 26 pobočkami prezentujícími Česko a jeho kulturu po celém světě.
Posunutí barevného kódu červené a modré bylo jedním z důležitých kroků. Barevný kód se nyní shoduje s barvami Ministerstva zahraničních věcí ČR jako připomínka toho, že české národní barvy, červená a modrá, by měly mít jednotnou kodifikaci,” uvedli Andrea Vacovská a Aleš Najbrt k redesignu Českých center.
Nový vizuální styl bude v celé síti postupně měněn v rámci jednotlivých komunikačních nástrojů od webových stránek, sociálních sítí až po klasické tištěné merkantilní tiskoviny. Implementace redesignu do sítě českých center bude hotova do 1. července, kdy začíná české předsednictví v Radě EU.
V rámci Roku české hudby podporujeme jenom koncertní vystoupení v sítí Českých center, ale také rozvoj spolupráce se...
Česká centra vyhlašují výběrové řízení na obsazení místa ředitel/ředitelka Českého centra Paříž.
Elitní světové orchestry, návraty slavných osobností a ansámblů, nové tváře v českých a festivalových debutech,...