Co si o sobě jako země myslíme – a co si o nás myslí svět? Tématem prvního dílu nového podcastu Českých center „Vpředu byznys, vzadu párty“ je tzv. nation branding, tedy značka státu a její tvorba. Generální ředitelka Jitka Pánek Jurková a Jan Dlouhý si k sobě pozvali jednoho z nejpovolanějších, a sice nejvýše postaveného Čecha ve světě marketingu, Radima Svobodu.
Radim Svoboda je zakladatel a CEO strategické marketingové agentury Stratforce.one, vedl také agentury Leo Burnett a McCann. Působí v USA a specializuje na branding – a to komerční, ale ve vztahu ke své rodné zemi se zabývá i národním brandingem neboli značkou Česka.
Co jsou „3P“, která podle něj charakterizují českou image ve světě a jak k nim došel? Jak se česká image a pověst ve světě vyvíjela za třicet let samostatného Česka? Jak jde dohromady někdy cynický marketing s něčím tak citlivým, jako je identita či příběh země? A která země ve světě má svojí značku dobře zvládnutou?
Poslouchejte podcast Vpředu byznys, vzadu párty na Spotify nebo v Apple Podcastech.
Vítejte v podcastu Faces of Czech Music, ve kterém vám představujeme hudební talenty, které naše země nabízí. V...
Vítejte v podcastu Faces of Czech Music, ve kterém vám představujeme hudební talenty, které naše země nabízí. V...
Vítejte v podcastu Faces of Czech Music, ve kterém vám představujeme hudební talenty, které naše země nabízí. V...