Správce informačního systému

Česká centra vyhlašují výběrové řízení na obsazení juniorní pozice.


Náplň práce

  • podpora našich uživatelů v interním informačním systému Byznys
  • vyhodnocování a řešení požadavků uživatelů (elektronicky, emailem, telefonicky nebo osobně)
  • podíl na tvorbě a zdokonalování postupů
  • školení pracovníků na nové funkcionality a změny
  • práce s databází MS SQL

Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • základní znalost správy databází (MS SQL)
  • oceníme i vyšší znalost práce s MS Excel a Access
  • základní orientace v ekonomických systémech vítána

Nabízíme

  • práci na zkrácený pracovní úvazek ( 20hod/týden)
  • profesní a osobní rozvoj
  • odpovídající platové ohodnocení
  • práci v malém dynamickém kolektivu
  • vzdělávání
  • částečně práci v režimu home office
  • 5 týdnů dovolené + sick days      
  • stravenkový paušál

Předpokládaný nástup: ihned

Dokumenty požadované k výběrovému řízení

  • strukturovaný životopis v českém jazyce;
  • motivační dopis

Výběrové řízení a další informace

Uchazeči zašlou požadované dokumenty elektronicky na adresu konkurz@czech.cz nejpozději do 15. 5. 2023. První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní účasti uchazečů. Uchazeči postupující do druhého kola mohou být vyzváni ke zpracování modelového projektu.

Druhé kolo výběrového řízení proběhne osobně v sídle Českých center, Václavské náměstí 49, Praha 1. O termínu a způsobu konání výběrového řízení budou postupující informováni minimálně týden předem.

Zasláním Vašeho životopisu dáváte Českým centrům souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v databázi uchazečů výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení.

×

Nalezeno v událostech

Nalezeno v blogu