Stáž v Českém centru Brusel
1. Stáž zaměřená na produkci
Stážist*ka bude působit v roli produkční*ho Českého centra Brusel. Ve spolupráci a pod vedením
stálého týmu ČCB se bude podílet na přípravě, organizaci a realizaci kulturních akcí centra. Tato
pozice je určena pro student*ky a čerstvé absolvent*ky nebo začínající odborníky*ce, kteří mají
zájem o praktickou zkušenost s produkcí a organizací akcí v mezinárodním kulturním prostředí.
Klíčové odpovědnosti
- Plánování a příprava akcí – Spolupracujete na tvorbě konceptů, programů a scénářů akcí.
Zajišťujete logistiku a komunikaci s dodavateli, partnery a umělci.
- Koordinace (a) realizace – Na místě dohlížíte na průběh akce, koordinujete týmy a externí
spolupracovníky, zajišťujete hladký průběh událostí a řešíte případné operativní problémy.
- Administrativa – Vedete administrativní agendu spojenou s produkcí, připravujete podklady pro
rozpočty a reporty, spravujete smlouvy a další nezbytné dokumenty.
- Post-produkce – Zajišťujete následnou administrativu po skončení akce, vyhodnocujete její průběh
a dopad, a připravujete podklady pro další zlepšování produkčních procesů.
- Vzdělávání a rozvoj – Jako člen*ka týmu se můžete účastnit aktivit, které vás budou rozvíjet v
oblasti produkce a organizace akcí, a získat cenné zkušenosti z dynamického kulturního prostředí.
Požadavky
- Výborné organizační schopnosti a time management.
- Schopnost efektivní komunikace (CZ, EN; FR nebo NL výhodou).
- Zkušenost s organizací a produkcí akcí výhodou.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, flexibilita a schopnost zvládat stresové situace.
- Iniciativa a proaktivní přístup k řešení problémů.
- Znalost práce s kancelářským softwarem (např. MS Office) a zkušenost s nástroji
využívanými v event managementu.
- Nadšení pro kulturu a chuť učit se.
Nabízíme
- Zajímavou a motivující práci v malém dynamickém týmu.
- Prostor pro vlastní iniciativu.
- Zaučení do správy webu a vhled do strategie komunikace Českých center.
- Spolupráci s předními českými umělci a významnými belgickými institucemi.
- Zkušenost z hlavního města Evropy.
- Přístup na vybrané kulturní akce.
- Možnost home-office.
Zájemci mohou zasílat životopis a motivační dopis na adresu vervloet@czechcentres.cz.
2. Stáž na pozici asistent*ka ředitelky Českého centra Brusel
České centrum Brusel nabízí stáž na pozici asistent*ka ředitelky Českého centra Brusel. Minimální
délka stáže jsou 4 měsíce, pracovní doba 40 hodin týdně, místo výkonu stáže je Brusel. Nejbližší
datum nástupu je 1. 1. 2025.
Náplň stáže
Stážist*ka na pozici asistent*ka ředitele bude poskytovat komplexní administrativní podporu
ředitelce Českého centra Brusel. Tato pozice je určena pro čerstvé absolvent*ky nebo začínající
odborníky*ce se zájmem o řízení, administrativu a vedení v oblasti kultury. Stážist*ka získá
praktické zkušenosti v různých aspektech činnosti kulturního centra, bude spolupracovat s
ředitelkou na každodenní agendě i speciálních projektech.
Klíčové odpovědnosti
Administrativní podpora
- Pomáhat ředitelce ČCB s každodenními administrativními úkoly, včetně správy kalendáře,
plánování schůzek a vyřizování korespondence.
- Připravovat a organizovat program jednání, zápisy a dokumenty.
- Koordinovat cesty a logistiku pro ředitelku.
Koordinace projektů
- Podporovat plánování a realizaci kulturních akcí v programu ČCB.
- Pomáhat při přípravě a realizaci zvláštních projektů a iniciativ vedených ředitelkou ČCB.
Komunikace
- Působit jako prostředník mezi ředitelkou a interními/externími zúčastněnými stranami.
- Připravovat a upravovat zprávy, prezentace a další komunikační materiály.
- Udržovat efektivní komunikační kanály v rámci organizace.
Výzkum a analýza
- Provádět průzkum relevantních kulturních, uměleckých a administrativních témat.
- Shromažďovat údaje a připravovat analytické zprávy na podporu rozhodovacích procesů.
Vzdělávání a rozvoj
- Účastnit se příležitostí k profesnímu rozvoji a školicích programů.
- Spolupráce s ostatními zaměstnanci centra, za účelem získání komplexního přehledu o
činnosti centra.
Požadavky
- Bakalářské vzdělání v oboru Arts Management, Arts Administration, Cultural Management, Business Administration, Kurátorská studia, Diplomacie, International Relations nebo v příbuzném oboru.
- Dobré organizační schopnosti a schopnost time managementu.
- Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti (CZ, ENG, FR nebo NL výhodou).
- Znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Trello a Canva.
- Schopnost diskrétně nakládat s důvěrnými informacemi.
- Silné interpersonální dovednosti a schopnost efektivně pracovat v týmovém prostředí.
- Prokazatelný zájem o oblast umění a kultury.
- Předchozí zkušenosti s administrativou nebo koordinací projektů jsou výhodou.
Znalosti a vlastnosti
- Smysl pro detail a přesnost.
- Flexibilita a přizpůsobivost v dynamickém pracovním prostředí.
- Iniciativa a proaktivní přístup k řešení problémů.
- Nadšení pro učení a osobní růst.
- Schopnost efektivně zvládat více úkolů najednou a stanovovat si priority pracovní zátěže.
Nabízíme
- Zajímavou a motivující práci v malém dynamickém týmu.
- Prostor pro vlastní iniciativu.
- Spolupráci s předními českými umělci a významnými belgickými institucemi.
- Zkušenost z hlavního města Evropy.
- Přístup na vybrané kulturní akce.
- Možnost home-office.
Zájemci mohou zasílat životopis a motivační dopis na adresu halounova@czechcentres.cz.
3. Stáž v komunikaci
České centrum Brusel nabízí stáž zaměřenou na komunikaci Českého centra Brusel. Minimální délka stáže jsou 4 měsíce, pracovní doba 40 hodin týdně, místo výkonu stáže je Brusel. Nejbližší datum nástupu je 1. 2. 2024.
Náplň stáže
Stážist*ka bude fungovat jako koordinátor komunikačních aktivit Českého centra Brusel. Bude se ve spolupráci a pod vedením stálého týmu ČCB věnovat strategii, plánování a také samotnému praktickému zveřejňování textových a vizuálních podkladů. Pozice je určena pro student*ky a čerstvé absolvent*ky nebo začínající odborníky*ce se zájmem o aktivní a komplexní roli v komunikačním týmu kulturního centra.
Klíčové odpovědnosti
- Strategie – rozvíjíte strategii komunikace ČCB na sociálních sítích, newsletteru i webu, hledáte nové trendy a po dohodě s týmem je uvádíte do praxe.
- Koordinace prezentace – ve spolupráci s celým týmem i s externími partnery zadáváte a přebíráte podklady (text, foto, video, grafika) a dohlížíte na jednotnou a zajímavou prezentaci ČCB online.
- Komunikace - exekutiva – z podkladů sestavujete mediaplán a jednotlivé příspěvky publikujete na sociálních sítích ČCB, vytváříte newsletter a ve spolupráci s týmem se staráte o aktuálnost webových stránek.
- Analýza – periodicky se zamýšlíte nad výstupy, a vyvozujete konkrétní návrhy z Google Analytics, Meta Insights..atd.
- Vzdělávání a rozvoj – jako člen*ka týmu se můžete účastnit aktivit, které vás budou rozvíjet, a v unikátně transversálním provozu si vyzkoušet, jak správně komunikovat v extrémně konkurenčním prostředí
Požadavky
- Dobré organizační schopnosti a schopnost time managementu.
- Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti (CZ, EN; FR nebo NL výhodou).
- Zkušenost se správou sociálních sítí Instagram, Facebook, LinkedIn, Youtube a Twitter.
- Znalost práce v grafických programech Adobe Suite, případně Figma a Canva, je výhodou.
- Znalost práce s videem a fotografií a s Mailchimp je výhodou.
- Smysl pro detail a přesnost.
- Flexibilita a přizpůsobivost v dynamickém pracovním prostředí.
- Iniciativa a proaktivní přístup k řešení problémů.
- Nadšení pro učení se a osobní růst.
Nabízíme
- Zajímavou a motivující práci v malém dynamickém týmu.
- Prostor pro vlastní iniciativu.
- Spolupráci s předními českými umělci a významnými belgickými institucemi.
- Zkušenost z hlavního města Evropy.
- Přístup na vybrané kulturní akce.
- Možnost home-office.